Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Всеки има нужда да сподели с някой без да бъде упрекван или съден.
Автор: taini Категория: Лични дневници
Прочетен: 22365 Постинги: 10 Коментари: 31
Постинги в блога
   Никога не съм харесвала Русия. Като дете на село слушах истории, как хората ги е било страх от "съюзническите сили", как братушките биели и ограбвали хората, а от другата страна си плащали за всичко което взимали от хората. 
  Днес оба...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3001 Коментари: 19 Гласове: 4
18.10.2021 17:25 - Изневяра
   Днес си побъбрих с моя позната на тема изневяра. Отново осъзнах, как различно виждане нещата. За нея е въпрос на чувства, а за мен по скоро е задоволяване на първичена нужда, за задоволяване на потребност. От много години водим този с...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2063 Коментари: 2 Гласове: 3
 
Донякъде случайно, донякъде не. 
Един хубав пролетен ден, висейки в сайт за запознанства и мислейки, че е време да изтрие регистрацията си, една обвързана жена търсеща просто приятен разговор. Получи поредното съобщение от мъж, реши ...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1316 Коментари: 2 Гласове: 2
  От доста време не съм писала и днес дойде този момент. От известно време водя детето си при клиничен психолог заради проблемите с ходенето на училище. Е вече не само при едната другарка (защото госпожата според мен е заседнала във врем...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1665 Коментари: 2 Гласове: 3
Последна промяна: 17.02.2021 13:04
11.01.2021 21:32 - Какво ли иска
    Бях решила отново да напиша някакви уж важни за мен неща, но внезапно силно заваля. Така днес сутринта се наложи една обиколка около 10-12 км. за да стигне детето до училище. И понеже имахме проблем с тръгването и това неочаквано оби...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 343 Коментари: 0 Гласове: 1
   Наскоро попаднах на информация, която мой близък има за рода си. Аз пък не знам почти нищо за рода на дядо ми по бащина линия. Така започна едно разпитване и някак си ми изскочиха още повече въпроси. Какво разбрах, почти нищо.
   Дядо ...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 873 Коментари: 2 Гласове: 3
05.01.2021 10:41 - Планът ми
  Дните се нижат един след друг. Времето си минава и не чака. 
Тази година бях решила освен заредена с нов прекрасен тефтер в който да записвам, някакви мислички да започна да "попълвам" и планер. Е това към момента все още не е станало. ...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 339 Коментари: 0 Гласове: 2
30.12.2020 14:10 - Кученце
    От около година или две, детето ми иска да се вземем чученце, но мъничко и да го гледаме вътре при нас. Преди месец успя да ме привлече с идеята си. До тук добре, а после.
    Живеем си ние като голяма италианска фамилия или като семе...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 250 Коментари: 0 Гласове: 2
       Дали пък не стана това време от годината, когато да направим равносметка за изминалата и планове за новата година.
      Предполагам и тази година много хора ще кажат "Спирам да пуша", "Ще започна да спортувам", "Тази година ще се ...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4252 Коментари: 4 Гласове: 4
 Нещо малко като начало от мен, за мен.
За една скучаеща жена и майка и още няколко неща.
Защо това заглавие. 
Категория: Лични дневници
Прочетен: 530 Коментари: 0 Гласове: 2
Търсене

За този блог
Автор: taini
Категория: Лични дневници
Прочетен: 22365
Постинги: 10
Коментари: 31
Гласове: 126
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930